Ремонт холодильних вітрин у Дніпрі
Холодильна вітрина сьогодні є на кожному торговому підприємстві – саме вони допомагають зберегти свіжі продукти, готові страви, не переморожуючи їх при цьому. Але незалежно від марки та моделі вони мають властивість ламатися. І саме тут потрібна допомога фахівця.
Попередня діагностика
Проводиться вона в кілька етапів:
- Варто перевірити чи варто вітрина на рівній підлозі, без перекосів – якщо потрібно поставити на рівну поверхню, відрегулювати рівень ніжок.
- Чи є контакт з електромережею, чи не зламаний шнур живлення, чи подається до обладнання електроживлення. Саме проблеми з електричкою, точніше її перепадами стоять на першому месі у списку причин поломок будь-якої техніки.
- Важливо перевірити - яка саме виставлена на терморегуляторі температура, чи не поламані кнопки. Якщо потрібно виставити відповідний температурний режим, такі роботи можна зробити самому.
- Варто послухати – не гуде холодильна камера, видає чи ні дивні та підозрілі шуми.
Причини поломок
До таких наші майстри відносять:
-
Неправильний монтаж та підключення – тому так важливо довірити всі роботи саме професіоналам.
-
Низкої якості комплектуючі, як при складанні техніки, так і в період проведення ремонту, і заводський брак.
-
Природне зношування деталей – від такого ніхто не застрахований, єдине, важливо правильно експлуатувати техніку і проводити регулярно ТО. Це дозволить продовжити термін експлуатації.
-
І останнє у списку, але найпоширеніше - неправильне експлуатування техніки самим користувачем.
Розглянемо їх детально.
Неправильна експлуатація
Якщо неправильно користуватися технікою - згодом вона буде виходити з ладу раніше експлуатаційного терміну. Тому наші майстри кажуть – варто дотримуватися таких правил:
- Регулярно перевіряти рівень олії фреону в системі.
- Кожен день треба очищати, протирати після роботи поверхні.
- Регулярно проводити видалення льоду, якщо кірка наростає більше 3 мм.
- Важливо завантажувати продукти не вище норми, передбаченої виробником.
- Їжу завантажують після встановлення належного температурного режиму.
- У закритому стані двері повинні щільно прилягати до самого корпусу.
Сильно шумить техніка – що робити?
Перше це встановити причину поломки – наші майстри виділяють такі моменти:
- Корпус холодильника може стикатися зі сторонніми предметами – просто треба відсунути техніку, зробивши зазор.
- Якщо чути клацання – це вказівка на поломку компресора, або терморегулятора. Майстри просто перевірять їх та замінять на нові.
- Нерідко шуми видає обмерзлий вентилятор, стикаючись з конденсатором, тому важливо розморозити техніку і перевірити терморегулятори.
Якщо проблеми в електромережі
Якщо камери підключені до мережі, але при цьому вони не подають ознак життя – наші майстри говорять про такі поломки.
- У мережі немає напруг – електрика вимкнена, або всередині камер порушені контакти. У першому варіанті – треба просто чекати, доки подадуть харчування, у другому – викликати майстра.
- Нерідко вилка не повністю вставлена в розетку – її треба втиснуться до кінця. Якщо це не допомогло – треба перевірити розетку на предмет справності, чи не вибило електрику на щитках.
- Має місце пошкодження шнура – його треба оглянути на предмет порушення цілісності, несправності та просто замінити на новий.Може бути просто не включена сама кнопка включення – натисніть її, запустивши цим систему в роботу.
- Може бути просто не включена сама кнопка включення – натисніть її, запустивши цим систему в роботу.
Саме неправильно проведений монтаж – причина несправності та поломки холодильних вітрин. Вітрини після нього просто не працюватимуть, або працюватимуть неправильно, навіть якщо це нове холодильне обладнання. І вирішити проблему допоможуть наші майстри – саме вони допоможуть правильно вибрати місце встановлення та монтажу, підключити обладнання. Враховуючи при цьому потужність агрегату, режим приміщення, які продукти зберігатимуть і так далі.
Продукти переморожуються – вирішення проблеми
Нерідко це є наслідком поломки термостата або неправильного його налаштування. І відповідно продуті або не охолоджуватимуться зовсім або навпаки - переморожувати. І в такому разі важливо не експлуатувати техніку, а, відключивши від мережі, розморозивши і звільнивши від продуктів, потім викликати майстра.
Не варто експлуатувати техніку в несправному стані - це не просто навантаження на мережу та чималі рахунки за електрику, але і зіпсовані продукти, і високі ризики небезпеки самих користувачів. Тому так важливо не тільки своєчасно виявити поломку, а й визначити її причину, усунути несправність. Але головне проконсультую наші майстри користувача з питань правильної експлуатації.