Ремонт пральних машин Атлант у Дніпрі
Продукція від компанії Атлант користується неабиякою популярністю серед споживачів, оскільки якість і ціна завжди стоять на оптимальному рівні. Але навіть за високої якості продукції, техніка має властивість ламатися. Якщо таке трапилося з домашньою помічницею – не варто намагатися усунути поломку самотужки. Майстри служби з ремонту Fix-Дніпро допоможуть вам усунути поломку, як і причину виходу з ладу техніки
Найчастіші несправності пральних машинок Атлант
Як відзначають наші майстри, найчастіше у своїй роботі вони зустрічають наступні найпоширеніші поломки та несправності пралень Атлант.

- сильний і нехарактерний шум під час віджиму – це може говорити про стирання підшипників;
- зупинка циклу прання при повному барабані води – це є наслідком несправності найзливнішого насоса;
- якщо в процесі прання машинка не гріє воду – це вказівка на те, що перегорів нагрівальний елемент, ТЕН;
- якщо в процесі запущеної програми прання не обертається барабан - цілком можливо зношені щітки самого двигуна.
Так вібрація і гул у машинці, як і ряд інших проблем, можуть траплятися як у нових агрегатів, так і в пральних машинах. . Тому не варто намагатися усунути їх власними силами - довірте ремонт майстру.
Якщо говорити про коди помилок, які можуть вибиватися на дисплеї пральних машинок - таке також може бути. Тому важливо мати нехай загальне уявлення про них.
- Код "Sel" на дисплеї - в даному варіанті майстри говорять про те, що має місце збій програми прання, тому треба перевірити селектор і контролер, нерідко потрібна і їхня заміна.
- «None» на дисплеї і при цьому світяться всі індикатори – в барабані може накопичуватися занадто багато піни, тому так важливо перевірити правильність вибраної програми прання з огляду на тканину, об'єм порошку для прання. Нерідко просто треба вибрати інший порошок для прання та проблема самоусунутись.
- F 2 і при цьому світиться на екрані третій діод – проблема швидше за все стоїть у температурному датчику, що вийшов з ладу. Тому треба перевірити його працездатність, перевірити справність ланцюга, а при потребі – замінити сам термостат, провести діагностику модуля, що управляє.
- F 3 і при цьому світиться третій, четвертий діоди - має місце несправність ТЕНу, тому варто перевірити самі дроти, контакти. Якщо є потреба – замінити сам нагрівальний елемент, або сам модуль керування.
- F 4 і при цьому світиться другий діод – має місце збій у роботі зливної помпи. Тому так важливо першочерговим завданням перевірка - чи не запали її крильчатки, чи не там стороннього предмета, чи не западає в сам слив муфта. Також важливо перевірити цілісність контактів, електронного модуля та в міру потреби – провести їх заміну.
- F 5 і при цьому світиться 5 і 2 в системі діоди. Не працює зливальний клапан – головне перевірити, чи є вода, достатній її натиск, чи немає засмічення.
- F 6 і при цьому світяться сигналом 2 і 3 індикатори - електромотор вийшов з ладу. Необхідно перевірити, чи стерта обмотка, чи не розійшлися контакти в захисті двигуна, хоча може знадобитися і його заміна.
- F 7 – проблеми в подачі електрики. Тому треба перевіряти справність мережі, де напруга може бути надто високою або низькою. Нерідко виходить з ладу фільтр перешкод, або модуль керування – вони підлягають заміні.
- F 8 – у баку прання надто багато води, і це є наслідком поломки модуля, що управляє, порушення цілісності та герметичності бака.
- F9 – вийшов з ладу тахометр у самому движку, і тут буде потрібно перевірка проводів, контактів двигуна, або самого керуючого модуля. Може знадобитися їх заміна.
- F 10 – прання не вмикається, оскільки сама система блокує люк завантаження. Швидше за все, сама система блокування люка несправна, і в такому випадку може знадобитися їхня заміна.
- F 11 – це сигнал, що вказує на поломку замка блокування. І важливо перевірити – чи закриті дверцята люка, чи немає перекос, чи є там напруга, і чи немає обриву дроту. Якщо тут немає проблем – перевірити треба керуючий модуль.
- F 12 – код, що вказує на несправність самого двигуна. Якщо ж контакти ланцюга та проведення цілі – буде потрібно заміна двигуна, що управляє модулем.

- F 13 – це код, що вказує на інші поломки, і тому буде потрібна повна перевірка всіх систем та вузлів машинки, що дозволить виявити несправність.
- F 14 – має місце збій у роботі програмного управління. І в такому варіанті доведеться змінювати або ж перепрошувати сам модуль, що управляє.
Всі ці проблеми, як бачимо, досить суттєві і тому не варто намагатися усунути їх власними силами. І відповідно тут потрібна допомога майстра. Дзвоніть!